Rida andras hästar

DATUM: 31 Augusti, 2012 - 17:20
Att få rida andras hästar ser jag som ett kvitto på att man har utvecklats. Vissa hästar är enklare än andra.

Jag tycker personligen att det är guld värt att få rida andra häsar då man blir så låst med sin egen. Annie kan jag ju innnan och utom till. Jag vet när hon tänker låtsas varalite rädd och jag vet hur jag ska hantera henne i alla situationer.
 
Det som är lite roligt är att ibörjan när jag köpte henne var hon en ängel, som aldrig provade mig. Men nu det senaste halvåret har hon kollat lite mera ex.på en sten glott lkixom på den. Hon gör aldrig nått dumt men hon lixom glor på den som omhon vore as skraj det roliga är bara att hon gör inget mer än att kollar!
 
Jag minns även att i början närjag hade henne så hatade jag när andra red min häst och jag ville inte rida nån annan än Annie. Men nu skulle jag absolut inte tacka nej till att rida nån annan häst!

Det skulle vara jätteroligt att rida nån annan häst o tävla med den lite på sidan om :) Typ hjälpa till och utbilda hästen eller nått sånt.
 
Annie kunnde ju inget när vi köpte henne och nu har vi kommit till LB i båda disiplinerna! Så jag har ju lixom gjort det förr om vi säger så ;)
 


 
Dööör kan aldrig sluta skratta åt den här bilden, ser såååå rädd ut för henne! :bigeyes:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback