3 dagar kvar av 2012

DATUM: 29 December, 2012 - 13:58
Sedan kommer vi aldrig få leva under 2012 igen. Det låter lite scary but true.
 
Idag så sov hela familjen länge och åt god frukost tillsammans. Mamma och pappa åkte och handlade, vi ska nämligen fira nyår hemma med gäster så storhandling tror jag det blir. Efter det äter vi lunch sen åker vi till stallet och rider Lindsey.
 
Åhh jag ska rida ut en sväng på Lindsey. Så mysigt men jag kan inte säga att det frestar mig sådär jättemycket då det är jättegrått ute och helt igenmulet.
 
Men Lindsey kommer bli glad ändå. Saknar min ponny massor! Har varit ifrån henne nu i 2 DAGAR!!!!!!
 
Jag har suttit och redigerat ihop en film som snart kommer upp, det är ovisade filmer från i somras. En till kommer ännu senare och det var då jag började hoppa och träna Lindsey. Kul att se :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback