Nyårsafton!

DATUM: 31 December, 2012 - 15:22
Hej på er glada läsare! Sista dagen i 2012, snart början på ett nytt år. Jag har haft ett jättebra år och önskar att nästa blir likadan, eller tillochmed bättre ;) Gott nytt år på er nu i förskott!
 
Idag så red jag Lindsey i tältet. Vi hade plockat fram lite bommar så markarbete var planen idag. Jag fokuserade på bommarna och lät det andra få komma av sig självt. Idag handlade inte ridpasset på att rida på volter hit och dit utan det var mycket ridvägar och över bommarna som det handlade om. Lindsey var pigg men riktigt fin.
 
Jag fick till en riktig fin galoppfattning, de flesta har kanske sätt att Lindsey brukar tjura då....
 
 
Det var ett grymt ridpass och jag är supernöjd!
 
Nu ska vi snart ta oss till stallet igen. Vi har insläppet, så hästarna måste vara inne innan gästerna kommer :o
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback