Hej





...

DATUM: 02 Februari, 2012 - 17:12

Hej





nu så är vi påväg till Strömsholm, ALLT var emot oss. Hästen ville inte in för att vi tog henne från maten och kompisarna var ute. Ingen höjdare. Annie stegrade lite lätt till och med. Det är inte likt henne överhuvud taget. Hon har lixom aldrig gjort så!



Men nu är vi ivarjefall på väg och hinner förhoppningsvis dit innan det börjar för jag startar som nummer 14 från den första och så måste jag gå banan innan... Men om vi har tur så hinner vi. Är inte så jävla taggad pga allt.

Sen när man kom till skolan så fick man redan på att folk hade snackat skit bakom ryggen på mig. Och jag vart plötsligt indragen i nått bråk, men bara OKEJ JAG FATTAR INGENTING MEN ÄNDÅ SÅ HAR JAG GJORT FEL BARA FÖR ATT JAG INTE HAFT NÅTT SERIÖST FÖRHÅLLANDE! Asså shit och de som hade snackat om mig hade inte heller haft det så SAY WHAT? Blir bara så jävla sur....

HATAR folk som snackar skit om en och drar in en i bråk som man inte har NÅTT med att göra! :S Skärp er väx upp!

Från allt skit till att vi åker igenom "Äs" och minnen kommer upp när vi varit och badat. Sen skulle vi ta bussen hem och så säger några att den inte kommer utan nästa så vi tar och GÅR till nästa håll plats. Och tror ni inte att BUSS JÄVELN kommer då. Vi ringer.och försöker stoppa den men det funkar inte så det var bara att vänta på nästa.

Nu har vi 60km kvar så vi kör vidare. Pusshej,

Saga Ericsson


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback