Hallåjsan! Just nu sitter jag i tallåsaul...

DATUM: 07 Januari, 2012 - 16:59

Hallåjsan! Just nu sitter jag i tallåsaulan och ska se revyn, skojigt! Vi hoppade idag som sagt en bana på 5hinder och 6språng kan lägga upp en bild på den sen när jag har en dator ;) men hon hoppade as bra och allt känndes toppen, visst nån gång när jag kom på banan gick.det inte alls men det var bara att kämpa på! Sista gången kom jag bara på en raksträcka hade henne mellan hand och skänkel, hon gick som en klocka! :) efter vi hoppat så hjälpte Ida mig med att mocka, min gullapa :* mötet började vid 15:00 men jag hann bara vara med i en timme för sen skulle jag ju hit Xd anmälde mig till div 3 dressyr och hoppning sen div 2 hoppning ;) så nu jäklar ska vi köra järnet! Nån mer som ska tävla lag? Nä men snart börjar det väl, seeyou / SagaEricsson


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback