Hej

Imorrse så åkte.jag.med pa...

DATUM: 06 Mars, 2012 - 14:29

Hej

Imorrse så åkte.jag.med pappa till stallet. Jag mockade, fyllde på hö och kraft till Annie, Mindy och Lindsey.

Jag.red först ut en kortis på Annie då jag hade rätt långa tyglar och lät henne trava och galoppera så. Hon tyckte det var as kul och bara sprang fortare och fortare, busponnie! :*

Jag gick in i ridhuset sen och red lite dressyr eftersom dressyrstaketet stod framme och.då kunde jag inte få in några bommar... Hon hade mkt energi och var taggad eftersom hon fick springa i skogen. Men jag tog tillbaka henne och satte henne upp. Hon föll lätt fram med halsen och arbetade upp sig med ryggen. Känndes riktigt bra faktiskt :)

lite surt att jag inte får fortsätta imorron, menmen. Nu sitter vi i bilen på väg mot Skavsta, so italy here we come! :D

Det kommer komma ett tidsinställt om dagen till söndag. Så hare så bra alla! :)

Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback