Rida i regn

DATUM: 28 Mars, 2012 - 21:44
Hej,

Mår PIss rent utsagt!

Bra början eller inte... Men jag har ont i huvudet, är trött min näsa är död och har inte haft det bäst idag...

Men jag red ut trotts min förmodan i regnet, det var inte så kallt faktiskt rätt skönt. Jag rensade min hjärna lixom. Red ut i 1,15 timmar, galopperade intervall i 4min och det blev 4 galopp sträckor med 2minuters paus imellan :)

Annie fick upp lite puls och vart varm, både av regnet och ansträngning ;) Känndes ivarjefall som jag gjorde rätt val att rida ut! :)

Imorgon så tar jag och Jönsson bussen till Vingåker. Där ska de få var sitt tandsmycke av mig :) Ida får sitt lite i förskott och Ellen lite i efterskott :P Mamma jobbar där som tandhyginist så hon sätter dit det (a)

Love you the BEST ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback