Badbilder!

DATUM: 27 Maj, 2012 - 21:50


















Haha, när jag hade vart i ett tag i vattnet så gick jag upp på land. Sen så fick Majas häst (Jackie) damp eller typ trava med jättehöga steg och lite blandat med galopp, så Maja ramlade av i vattnet och Jackie fortsatte galoppera upp för hela gräsbacken. Lindsey blev då också rädd och eftersom de är flyktdjur så följde Lindsey efter Jackie....Lindsey galopperade ikapp Jackie och sedan galopperade de sida vid sida och tävlade. Jackie utan ryttare och Lindsey med mig på, haha. Men tillsist fick jag stopp på Lindsey och jag blokerade vägen för Jackie så båda började beta sen i det höga gräset :) Det gick bra och vi kunde fortsätta vår lilla badtur!
Mysigt var det i alla fall ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback