Nu tittar jag in hääär!

DATUM: 31 Maj, 2012 - 22:42
Hej!

Har tappat blogglusten lite nu så jag tar lite paus, kör iaf ett inlägg per dag om jag hinner, men jag måste prioritera andra saker först.

Niornas avslutningsfest var grym!
Alla var grymt fina och det var skitkul! Bästa på länge!

Okej, igår red jag ut en snabbis, Lindsey PIGG! Lite skengalopp barbacka i skogen, och hon blev rädd för lite saker och hoppade lite och kastade sig, sötnöt! :* Älskar min ponny ändå! Travade av henne i paddocken och var megafin då!!!! :D


Danielträning: Jaooo, den var idag, och vi kunde vara ute! Jag var taggad :D Men inte Lindsey lika mycket. Det gick okej idag, alla språng satt inte susen, men vi kom runt allt :) Hon var antingen seg eller så drog hon lite och drog med mig istället. Vissa språng vart bra. Vi hoppade en slags studslinje på 6 språng och sedan tre andra hinder, hindrena var nog mellan 40- 1m :) En okej danielträning iaf.
Det jag ska tänka på är att bara låta henne komma fram till hindret och ha tygeln sträckt och hålla om som tusan med benen, då hoppar hon bra! Daniel sa även att det går bra frammåt för oss, vilket var kul att höra :D



Tagga Louise Haaga på lördag-söndag, mitt andra sovabortaläger med hästen ♥ Blir nog grymt bra!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback