Suuuuuper pass

DATUM: 24 Maj, 2012 - 08:52
Heeeej

Igår så tränade jag för Karin sist sa hon att det var min bästa gång men den här gången slog den förra och alla andra! :D

Det jag ska jobba på är att inte vara som en ettrig fågel utan att låta Annie göra sitt och bara vara där och om hon går ur visar jag henne till rätt.

Förut så var jag tvungen att vara där hela tiden för annars gick det inte men nu kan jag vara i "nollan" och hon sköter sitt själv, super skönt! Hon går även i en stabilare form nu genom hela passet.

I galoppen så tränade vi på vändningar och jag ska höja ytterhanden och flytta galoppera rakt nått språng, vända, galoppera rakt nått språng, vända. För jag vänder mig själv på 3sek medan Annie är påväg rakt fram och om man vänder, rider rakt, vänder så får man mkt mer efekt!

Så min läxa är att kunna vara i nollan så länge som möjligt :) Annie har även börjat kommit upp med ryggen lite och hon har fått en djupare och lägre form ett stort plus!



Finaste ponnyn!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback