Vattengalen = INGEN badkruka!

DATUM: 27 Maj, 2012 - 20:42
Hej!

Idag har dagen vart rätt chill. Skulle ha hunnit med lite saker men årkade inte :/ Det känns verkligen som sommarlov på helgerna även fast vi inte har det....Vädret är parfekt! Jag själv känner mig bra, ja vad ska man mer säga? ALLT är BÄST!

Idag så har jag typ badat hela dagen.
*Jag har legat på en madrass i vattnet med Ellens kompis
*Simmat lite
*Lekt i vattnet
*Blivit nerputtad (blev arg och putta ner Ellens kompis, maja)
*Badat med Lindsey (blev något simtag) :D
*Padlat kanot till andra sidan om sjön och ätit glass :P

Vatten hela dagen lång och hela dagen ut, haha!

Ellen har fotat när jag bada med Lindsey så bilder kommer ikväll!

Imorgon rider jag ett dressyrpass på Lindsey. Jag ska gå på stan efter skolan och titta på skolavslutningsklänning och skor. Jag har redan en skolavslutningsklänning men vet inte om jag vill ha den så jag kanske köper en annan ;)

Mer inlägg ikväll,




Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback