TAKE A CHANCE, YOU NEVER KNOW WHAT MIGHT HAPPEN

DATUM: 30 November, 2012 - 18:43
Hej på er!
 
Äntligen fredag!! Jag som tyckte veckan gick långsamt fast att jag var ledig i måndags. Och idag vill jag bara stryka ett sträck över min skoldag, hade redovisning och jag gjorde totalt bort mig, snälla döda mig någon?
 
Iaf så hämtade mamma mig efter skolan. Jag åt lite mellis och sedan åkte vi till stallet. Vi fixade Lindseys sår direkt. Bytte och tvättade rent. Det såg bättre ut idag, fast det hade kommit ganska mycket blod ändå, men det var ju torkat. Lindsey är så otroligt snäll när vi fixar henne, hon står helt plickstilla och låter oss ta på henne överallt utan att hon rör sig.
 
 
Sedan red Ida barbacka i ridhuset, skrittade fram länge och jobbade mycket på flytta rumpan och lite öppnor och slutor, Lindsey var fin! Traven satt super och det blev riktigt fina fattningar i galoppen! Finisar! :D
 
Nu sitter jag i soffan och fixat bilder till en i stallet som togs av Ida för länge sedan. Ikväll väntas myskväll.
 
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback