Tävlingssäsongen 2012

DATUM: 28 November, 2012 - 20:09
Ja, nu börjar ju tävlingssäsongen ta slut. Jag hittar inga tävlingar just nu. Det finns en, men just den dagen var mina föräldrar uppbokade och det var 15 mil dit. Så tror jag skippar den. Kanske blir det en transportsträcka till men det är en hemlis, det får ni veta om det blir något :)
 
Jajaja, tänkte sammanfatta mitt år med Lindsey och lite nya mål för er.
 
Första tävlingen 2012?
Det var i Februari tror jag och jag startade en LC. Lindsey stannade på fyran, tredje gången då vi ägt henne så jag ramlade av.
 
Bästa tävlingen 2012?
Det var nog då vi var i Linköping eller Guldsporrarna. Kanske inte dem bästa resultaten, men en bra dag för mig och Lindsey ändå. I Linköping så i LC- 0+4, en utanför placering. I LB nollade vi grunden kan man säga och var påväg till omhoppning men jag hoppade fel hinder. Guldsporrarna rev vi sista i LC och LB klarade vi inte kombinationen, men det visste jag ju. :)
 
Vad hade du för mål 2012?
Att vi skulle gå felfria i LC och debutera LB.
 
 
Uppnådde du dem?
 Haha, både jag och nej. Vi har aldrig gått nollnolla i LC tror jag. Men gått till omhoppning flera gånger. Lite slarviga framben eller nåt har alltid varit ivägen. Ja vi debuterade LB. Har startat 4 stycken.
 
Vad är målen för 2013?
Att fortsätta kämpa i LB och ha kul och roliga rundor, kanske starta nån LA om vi känner att vi klarar och kan det.
 
Bästa tävlingsarrangören 2012?
Hmm, det är nog Guldsporrarna i Vingåker eller Nyby-torshällas klubb.
 
Varför?
För att dem var så trevliga där och man bemöttes bra och det var fina banor.
 
 
Vilken klubb tävlade du för 2012?
Katrineholms ryttarförening.

Vilken klubb kommer du tävla för 2013?
Samma

Har du ridit i något lag 2012?
Ja
 
Ska du rida i något lag 2013?
Ja kanske, div 2 och kanske 1 ?
 

Vilken/vilka tränade du för 2012?
I hoppning Daniel Svensson, Louise Haaga och Mathias Gustavsson och i dressyren Karin Öhman.

Ska du fortsätta med det 2013? 
Ja, Daniel och karin.

Har du tävlat i någon ny gren 2012?
Nej

Ska du tävla någon ny gren 2013?
Ja förhoppningvis lite Fälttävlan :)
 

Vad har du för förväntningar på året 2013?
Oj jag vet inte riktigt. Men jag förväntar mig ännu mer träning och att jag och Lindsey ska gå från klarhet till klarhet istället för massa bakslag. Jag förväntar mig även ett år med mycket glädje och kunskap.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback