To-Fr Saga

DATUM: 28 September, 2012 - 21:05
Hellu
 
Hade fullt upp igår så det blev ingen bloggning.
 
Torsdag:Gick i skolan och efter så gick jag och Malin ner på stan för att köpa en pressent till en kompis vi ska till imorron :) Sen gick jag hem käkade lite och åkte till stallet.
 
Red med JönssonEllen, först red vi ut en bit och travade fram och dampade som vanligt. Min häst travar fortare än Lins, stolt! Sen red vi på banan lite markarbete samt dressyr. Hon gick jättefint från början till slut nu kan jag bara sitta och hon sköter allt vi är tillbaka :D
 

När jag kom hem var jag super trött så åt, duschade och kollade lite tv sen somnade jag som en stock!
 
Fredag: Idag så hade vi skoljoggen, sprang med Amanda vi kanske sprang på 15min eller nått ;) Sen körde vi till stallet och red en sväng i skogen. Haha, Annie skrittade fortare och var alltid längst fram såklart! Var med mamma och köpte ett par skor till mig så nu har jag nya höst skor :D
 
Nu sitter jag med familjen framför tv:n, imorgon så åker mamma till Italien med jobbet lyx!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback