Busig ponny

DATUM: 26 April, 2013 - 19:12
Hej!
 
Alltså ni kan inte fatta hur bra jag mår nu, livet är bästbästbäst! Äntligen fredag och jag är lycklig! Saknar min pappi dock :(
 
Jag red ut på Lindsey i den fina eftermiddags solen som tittade fram efter en grå dag. Hon var pigg och lite busig. Hon travde som en världselithäst, benen flög fram och högt upp var dem.
 
Nu ska vi bara ta det lugnt, hehe eller inte, hjälpa mamma med god mat och packa för imorgon ska vi till stockholm med tåg..har inte så jättelust med det, men tydligen var det bestämt för ett tag sen...
 
Men det blir mysigt att spendera dagen och natten i huvudstaden för lite shopping!!
 
Två bilder från uteritten idag ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thea

Ha det så kul i Sthlm då ;)
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

Svar: Tackar :) Ja visst! :D
Kram
Bakfickeryttarna

2013-04-26 @ 20:42:41
URL: http://theas.webblogg.se
Postat av: Caroline Nilsson

Härliga bilder :)

Svar: Ja! vad roligt att du tycker det :D
Bakfickeryttarna

2013-04-27 @ 18:40:02
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback