Thank you for being there when I needed you

DATUM: 29 Augusti, 2013 - 16:07
Idag hade vi oförberett konditionstest med hela samklassen. Och såklart fick vi veta det när man redan hade bytt om och kunde inte fuska med att säga att man är förkyld, hahah.
 
Usch vad tråkigt och jobbigt. Vi skulle springa 5 varv runt hela den 400 meters banan så fort som möjligt, alltså 2 km och desto snabbare tid desto bättre kondition osv. Och jag som inte tränat på hela sommaren. Men jag är rätt nöjd med resultatet och sprang fortare än många killar!
 
Jag släppte även ut alla hästarna imorse och sedan varade skolan till 3 och nu är jag hemma och ska plugga lite matte och senare åker mamma och jag till stallet och tar hand om Lindsey och tar in hästarna. Idag får Lindsey vila.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback