Done with all work, today....

DATUM: 27 Februari, 2013 - 22:15
Phuu, precis tränat klart till matte-diagnosen som jag har imorgon. Just nu tittar jag på tv angående hästkött som finns på alla möjliga ställen. Usch, mår illa när jag tänker på det. Jag har hört att det har funnits hästkött i kötbullarna som serverats i skolan. Tänk att jag/vi kanske till och med ätit det....fruktansvärd tanke. Sedan att det finns i H&M-kläder? Spår av hästpäls eller något, shit det är bara för mycket!
 
Skoldagen gick riktigt snabbt mot sitt slut. Imorgon är min sista lektion inställd så jag slutar redan vid halv ett :) Tyvärr kommer ingen buss så jag får antingen gå/cykla ca 1 mil för att komma hem -_-
 
Jag hoppas att ni haft en fin dag, och vi syns här imorgon som vanligt, haha! Right?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Gud vad fin header :D ha en bra dag'

Svar: Tack så jättemycket! :D
Bakfickeryttarna

2013-02-28 @ 08:27:33
URL: http://linnhagstedt.se

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback