Love is accepting people for who they are no matter what

DATUM: 27 Februari, 2013 - 18:45
Idag var jag ju ledig och jag hade det bättre än bäst! Gick upp vid halv nio och tog det lugnt, duschade och gjorde mig i ordning.
 
Gick en promenad i solskenet och kollade TRE avsnitt av gossip girl, åhh bästa serien !!
 
Sedan cyklade jag till stallet, konstigt nog mötte jag en polisbil son körde ca 20 km/h asså jättekonstigt, men tydligen så hade det varit inbrott i en bil igår här ute där vi bor, hmm fett läskigt. Sedan körde den förbi mig igen i ultra slomotion typ.
 
I stallet så fixade jag allt i lugn och ro och direkt när jag kom så stod Lindsey och myste ute i solen så jag tog av henne täcket och hon tyckte det var jätteskönt och rullade sig i snön och alla andra hästar blev jätte nyfikna på henne. 
 
Imorgon taggar jag skola och träning för Spetz!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback