School tomorow

DATUM: 26 Februari, 2013 - 21:51
HEJ!
 
Idag stannade jag också hemma och vilade upp mig. Rätt bra med en till dag för att vila upp mig samt är det bra att inte gå på för snabbt om man inte mått så bra. Dagarna har gått vansinningt fort för mig på något sätt. Klockan var vid 8-tiden då jag klev upp. Sedan har jag suttit vid datorn och tv:n med lite annat och bara slöat.
 
Jag får ta tag i skolarbetet imorgon....
 
Jag håller nu också på med en ny design och headern ska nog också bytas ut. Vi får se när allt blir klart, har bara börjat. Men det är kul att sitta och fixa och trixa, men det tar tid! :)
 
Imorgon åker jag till stallet efter skolan. Ellen rider för Karin. Det är en fullspäckad vecka nu, men riktigt kul kommer det bli att se när Ellen tränar. Jag ska då vara "kameraman" som alltid. Jag både lär mig och ser när Ellen utvecklas. Vi följer varandra i allt vi gör, jag har trots allt varit med på Ellens alldra första träning ;) Kul att kunna se tillbaka och kunna skratta åt minnet. Vad skulle vi göra om inte filmkameran hade funnits? haha
 
Tänkte nu mysa med familjen lite innan jag slocknar, puss och godnatt ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback