Solen levererar!

DATUM: 25 Februari, 2013 - 16:38
Hej!
 
Hemma från skolan nu, pappsi kunde hämta mig, TACK! 
 
Idag verkde inte min hjärna alls funka, för jag var helt virrig, jag fattade inget och mina tankar var uppe i det blå tror jag...dax att ta igen det jag missade idag med lite plugg ikväll. Ja vill ju inte ligga efter bara för att jag är trög typ..
 
Gjorde i ordningen en supergod smoothie med hallon och blåbär med banan och lite mörk choklad till. Satt riktigt gott! Nu tänkte jag ta en vår promenad i solskenet, har ju inte vart ute alls idag! Och stallet och Lindsey är redan klart, Ida fixade allt och Lindsey fick vila, hon stod väll mest oh myste i solen idag.
 
Ikväll ska mamma och jag iväg och träna, nu är det dax att köra på som vanligt med rutinerna.
 
Vi hörs,
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback