TIIIIITTTAAAAA VAD JAG HITTADE!!

DATUM: 26 Februari, 2013 - 08:34
Jag har länge letat bilder på Lindsey men inte lyckats så bra men nu hittade jag! Det var en 17 årig tjej som tävlade Lindsey lite under 2010, de startade 4 LD-klasser, alltså 80 cm på lokal nivå. Och nu hittade jag bilder på min sötis!
 
Asså kolla vad söt lillen är, 8 år och sockersöt!
 
 
 
 
The typical Lindsey-språng när hon kommer för nära..
 
 
Asså titta på denna skruttis! Jag dör så söt!
 
 
 
 
Min lilla snuttis, hennes första tävling! Så snygg ju!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida O

Fina språng och fin ponny såklart :D

Kram!

Svar: Hihi åhh visst är hon, Kram :D
Bakfickeryttarna

2013-02-26 @ 18:25:24
URL: http://idaolssonbast.blogg.se

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback