Utrustning del 1

DATUM: 28 Februari, 2013 - 16:28
Hjälmar!
 
Jag har tre stycken hjälmar som jag använder och det är dessa:
 
 
Den första är min charles owen hjälm som inför skaffades för två år sedan. Den har används flitigt under åren och jag gillar den starkt! Tyvärr är den för liten för mig men ibland använder jag den ändå, trycker på den och efter ångrar jag det för då har jag såhääär ont i huvudet!
Men den är snygg, dock väldigt varm att rida i på somrarna.
 
 _____________________________________________________________________________________________
 
 
Den andra är en John Whitaker hjälm som är brun. Den fick jag i julklapp då min andra som sagt var och är för liten. Denna sitter super bra och är såklart också skön. Dock ska den användas mer på träningar och tävlingar. Och än har jag ingar bruna stövlar så..jag kan inte matcha allt än..Tyvärr ser man inte på bilden att den är brun men det är den :D
 
____________________________________________________________________________________________
 
 
Sist men inte minst är min nya hjälm som jag köpte för en och en halv månad sedan. Inget jag ångrar! Det är en Charles Owen ayr8 leather look. Den är marinblå med silver passpoaler. Den är verkliegn så sjukt snygg och jätteskön! Ett superköp! Inte alls lika varm som Whitaker hjälmarna heller (y)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback