Happy Birthday daddy!

DATUM: 28 Januari, 2013 - 19:43
HEJ!
 
Jag kom nyss hem från stallet. Pappa och jag åkte dit och fixade allt som behövdes sedan åkte vi hem igen. Det är trots allt pappas födelsedag idag men han får ändå vara med och slita, haha gubben då :)
 
 
 
 
Min dag har annars vart rätt bra. Har fått många läxor så jag ska sätta igång med dom nu -_- Fattar inte egentligen, vi går i skolan 6 timmar var dag sedan när vi kommer hem så måste vi gå i skolan igen fast hemma. Åhh de försör mitt liv....
 
Ha det bra sålänge,
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Friskey

fint citat! :D
och väldigt snygg design lär jag säga! :)

Svar: Oh tack så jätte mycket! :D
Ellen Jönsson

2013-01-28 @ 20:18:53
URL: http://friskey.weride.se
Postat av: Clara

Jag valde 2 favoritbloggar på våran blogg, kolla om du blev en av dom!
Anmäl dig gärna till Månadens blogg innan vi avslutar den!

Kram!

2013-01-28 @ 21:18:00
URL: http://bffryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback