THINGS I DO TOO MUCH: CARE, THINK, EAT

DATUM: 28 Januari, 2013 - 20:59
Hahaha så jag alltså! Ärligt talat, jag är matberoende. Längtar tills varje måltid! Även i skolan, men jag blir ju bara besviken då maten smakar skit varje dag..
 
Eftersom jag nu sitter och kollar på familjen annorlunda, så är en av familjerna salladsfreak, haha så jag känner att jag lär mig lite där. Ät sallad och du mår bra! Check.
 
Tyvärr åkte jag aldrig till stallet utan det låg en hel plugg hög hemma så jag stannade hemma. Jag har nu inte träffat Lindsey på två dagar..imorgon får jag träffa lilltjejen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Aw så fina tillsammans :)

Svar: Åhh tack så mycket! :D
Ellen Jönsson

2013-01-28 @ 22:05:27
URL: http://skimmelsto.blogg.se

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback