Crazy people

DATUM: 27 Juli, 2013 - 21:59
Hahah dem är galna hela slanten och tar ett kvällsdopp, tävlar om vem som simmar snabbast vilket är en självklarhet, Ida såklart. Min galna men alldeles härliga familj.
 
Själv känner jag att badet inte är min grej på kvällen, men självklart har jag badat varje dag i nu en veckas tid men vid härligt väder. Men dock bara på dagarna och när solen faktiskt är framme..
 
Kubbmatchen den vann även Ida så hon är väll bäst idag antar jag. Kvällen var otroligt fin, åt god mat, grillat såklart. Nu hör jag även på Djulö hur det kvällsbadar.
 
Lindsey fick sig lite rörelse, även idag i ridhuset. Hon fick till den fullaste galoppen nånsin tror jag. Ida och jag höll på att dö av skratt. Hon såg ut som en köttbulle som faktiskt sprang en hel långsida i ridhuset, alltså 80 m totalt! Lilla tjejen måste snart ut och röra sig alltså på riktigt komma i form igen.
 
Njut av de fina sommarkvällar som nu finns kvar. 
Hör och häpna, pappa var i först och där är han ↓
M och I också i vattnet och jag i fåtöljen..
 
Hahah och även jag måste vara med här som faktiskt skrev detta konstiga inlägg.
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback