Lindseys igångsättnings planering

DATUM: 29 Juli, 2013 - 10:23
Idag så ska Lindsey få gå ett lättare dressyrpass nere på ängen eller på en gräsplätt eller helt enkelt på banan. Mest i skritt men även lite trav för att se om hon känns fräsch och så. Eftersom att Lindsey är Lindsey så ska inget behövas kännas som jobbigt idag, utan allt ska vara lätt och roligt i dressyren, då går hon kanon och tycker om det.
 
Sen så är det dressyr och uteritter som gäller för henne i en vecka, sen blir det lite markarbete vecka 32 och sen börjar jag hoppa henne igen v.33. Så hon känner att allt går till lugnt och men ändå ska det vara roligt. 
 
Sen har jag planerat in en tävling vecka 35, och så får jag se om jag hittar en Pay and Jump vecka 34. För det skulle vara kul. Jag tänkte åka till sundbyholmshoppbana och hoppa där då det skulle ha en Pay and Jump, men den blev tyvärr inställd..
 
Men jag tror ändå det blir en bra plan och sen är vi redo för hösten alla tävlingar och ska ge järnet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback