Sadel funderingar

DATUM: 28 Juli, 2013 - 21:05
Jag har en Pessoa Legacy till Lindsey i storelk 16,5 som jag trivs jättebra med verkligen. Men nu är det så att sadeln börjar bli lite liten tycker jag. Både Idas och mina knän är utanför. Så vi är lite inne på att leta ny, men vi vill förstås ha en liknande.
 
Vi tänkte nog åka upp till Strömsholm igen för att checka. Jag skulle vilja ha en likadan men i 17 tum. Men jag vet  inte om det går, får då kanske den blir förstor för henne. Men vi har haft sadeln i 2,5 år och hon har ju musklat på sig rejält. Så kanske går det eller inte? Annars är jag inne på en Prestige sadel, brun såklart.
 
Men kan ni något om detta, självklart tänkte vi ta hjälp av en sadelmakare så att den nya sadeln sitter bra. Vad tycker ni om vår bruna sadel, är den fin på Lindsey?
 
  
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback