Vår transport

DATUM: 30 Juli, 2013 - 11:34
Vi är jättenöjda med vår transport som vi köpte förra året på Falsterbo Horseshow och jag tänkte berätta lite mer om den.
 
Vi fick välja färg själv och vi tyckte ju att lite färg skulle vara roligt. Lindsey är ju ett sto så då passar ju vår rödlila transport till henne tyckte vi. Sen kan man ju ha hela transporten i samma färg men vi valde att ha den ljusgrå upp till då en ljus färg inte drar till sig lika mycket värme som en mörk. Alltså blir det inte lika varmt inne i transporten.
 
 
Det som är så bra är att transporten är så ljus och vi har en bra sadelkammare så vi får plats med allt, vi är supernöjda med den och det är även Lindsey kan jag säga. Hon står så bra i den. Vi har ju även två fönster man kan öppna på ett bra och smart sätt. 
 
Sen så är det faktiskt som en spegel för mig då ytan utanpå är glansig så jag ser mig själv i den, haha och det tycker jag är perfekt!
 
 
Den är även glittrig och glittrar i solljuset.
Vi har även en höpåsegrej där vi lägger höt så hon kan äta.
Sadelkammaren
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback