Hur ska det gå?

DATUM: 26 Juni, 2013 - 20:57
Yes, jag är väl medveten om att jag och Lindsey inte hoppat så mycket banor på LA-nivå och varför vi hoppar det imorgon är faktiskt endast för att träna.
 
Man tränar ju på träningar men jag ser även tävlingar som en sorts träning för min och Lindseys del. Självklart kan det vara kul att försöka nå en rosett ibland men jag är och tränar när jag tävlar.
 
För mitt mål är att bli en välruttinerad ryttare med mål och visioner och därför tränar jag varje gång jag rider. Lindsey är ju Lindsey och det finns inte så mycket mer att säga om det faktiskt.
 
Jag kan aldrig riktigt lita på henne när det gäller större hinder för hon är ingen ponny som hoppar allt där. Utan hon kräver sin ryttare till 100 %. Som min tränare brukar säga så kan man inte rida till 100 %. Man kan inte alltid göra allt rätt i minsta detalj för varje steg.
 
Utan imorgon kommer vi åka iväg för att tävla såklart men jag tränar även då. Jag vet att Lindsey kan hoppa LA-höjd. Men jag har aldrig sagt säkert att vi kommer runt. För oftast är det på hennes villkor som jag måste anpassa mig till. Men vi ska ha kul och vi kommer gå in på banan och hoppa och ha kul. Om vi kommer runt? Nej det spelar ingen roll, men jag ska göra allt för att vi ska visa upp vår starka sida!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback