LB+ 105 cm

DATUM: 30 Juni, 2013 - 12:40
Idag så åkte jag och startade en klass i Vingåker. Lindsey ville väll inte direkt åka iväg och tävla igen, men så fick det bli hihi, det var ju redan förutbestämt.
 
Idag så var jag lite mera på henne, inte fick hon lata sig. Min plan var mer att vi skulle komma runt och inte några töntstopp och eller så. Så jag red henne väldigt mycket fram, gick egentlgen lite för fort. Förhållningar tog jag inte många för jag var rädd att hon då inte skulle ta skänkeln igen, så jag chansde kan man säga, antingen fick det bära eller brista.
 
Hon tänkte stanna flera gånger, men då var jag på henne, så ritten idag var inte så himla fin och rytmisk. Men runt kom vi, dock föll det två sista bommarna på de sista hindrena. Båda pga av ingen förhållning. Räcket blev hon flack på och rev med bakbenen och även trippelbaren lät jag henne hoppa av för tidigt och då hann inte bakbenen med. Men hellre att hon river med bakbenen! Så 8 fel.
 
Jag är nöjd. Vi kom runt 105 cm med mycket luft imellan hindrena!
 
Film är påväg och även bilder kommer!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback