Snabb resultat

DATUM: 27 Juni, 2013 - 20:31
LB- 8 fel.
LA- Utesluten
 
Men hon hoppade skitbra på framhoppningen, flög över och rev inte ett enda eller stannade!! Och hindrena var där då maxade 1.10 m!
 
Så himla synd att hon liksom dog på banan när vi kom in, för då fick jag inte fram henne. Så då blir det svårt att hoppa 110 cm ju. Kom över första, sen stopp på tvåan och sen över och sen stopp på trean.. Heheh och sen hoppade jag nian för att göra ett sista försök..men hon var liksom inte framme, utan helt bakom mig och jag kan ju inte hoppa åt henne. Men jag lever på känslan då vi hoppade fram, ehehe!! Och jag tror att med övning så kommer det sen gå :D
 
Men klart är ju att hon kan, men viljan måste komma. Var ju en lång dag. LA:n startade klockan 6 så hon hade ju stått stilla ett tag då ju.
 
Även hennes förra ägare kom fram och hälsade på henne. Så himla kul!
 
Men hon är ju för satans fin min pärla. Nästnästa vecka åker vi till skåne för AW så då ska det tränas!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback