This day

DATUM: 28 Juni, 2013 - 17:11
Jag gick upp vid halv åtta och efter det åkte jag till stallet. Jag hade Karin-träning idag så Lindsey fick bli riden innan hon fick komma ut. Eftersom Ellen jobbar så var jag där själv. Vi brukar ju annars alltid vara med på varandras träningar.
 
Jag värmde upp Lindsey genom att skritta länge med mycket flyttningar både på volt och på rak rida. Hon blir så mycket lättare att rida då hon är med på vad man vill, annars kan hon bli lite "skänkeldöv" i traven om man inte fått igenom henne i skritten. Lindsey var jättefin och travade med fina steg med "schvung". Galoppen var också helt super! Karin sa att hon aldrig har sett Lindsey i en sådan fin galopp, åhh så glad jag blir!! Bara jag är avslappnad och inte tänker för mycket så slappnar hon av.
 
Lindsey var verkligen skitfin idag och jag är så otroligt nöjd! Idag var hon drömponnyn! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback