Min Söndag

DATUM: 31 Mars, 2013 - 19:52
Tjatja bloggän!
 
Just nu lagar jag söndagspizza med mammi och pappi, och dansar vilt på golvet med dunkande hög musik. I love my family ♥
 
Ellen sover borta hos ett par kompisar ikväll :) Idag har det verkligen vart vår. Himlen har varit knallblå hela dagen och solen värmt. Ellen red ut på Lindsey vid 4-tiden i vårsolen medan jag cyklade med. Vi pratade glatt och det var verkligen urmysigt! Lindsey tyckte det var superkul att vara ute i skogen och galoppera, och det är med ett leende på läpparna att berätta det. Hahah nej men hon är för sööt den där ponnyn ♥
 
Sedan har vi varit duktiga och tvättat hela transporten både utvändigt och invändigt. Så nu är den glittrande fin igen. Vi är så otroligt nöjda med transporten vi har nu. Vi köpte den när vi var i Falsterbo då min lilla pappa kom i kontakt med en person som var en riktigt bra säljare ;) Haha så det slutade med att vi stod där och bestämde färg på den och allting sånt. Den är ljus i taket och ljus inuti och utanpå så är den glittrande vinröd.
 
 

Kommentarer
Postat av: sbkagility.blogg.se

Gud så fin blogg! Söndagen har för mig också vart underbar! Sommar känsla har jag fått efter 7 timmar i stallet och ha sprungit i hagen föratt hästarna ville leka! x)

Kika jätte gärna in i min blogg å lämna jätte gärna en kommentar! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)Absolut!
Bakfickeryttarna

2013-03-31 @ 23:38:04
URL: http://sbkagility.blogg.se/

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback