Some days, is days you have to remember

DATUM: 26 Mars, 2013 - 19:08
HEJSAN!
 
Min dag började med NO-provet som jag tränade på igår. Allt kändes helt okej så nu lägger jag det bakom mig :) Imorgon så blir det en chill dag för mig. Jag ska befinna mig på Linden gymnasiet, där några ska visa oss runt + att vi ska få lagad huvud -och efterrätt. Konstigt nog bara vår klass som ska dit, piinsamt haha.
 
Imorgon fyller plutt Ellen hela 17 år. Gud vad tiden rinner iväg. Och jag fyller 15 om 9 dagar! Oj, jag börjar bli gammal ;)
 
Tillbaka till ämnet, haha nej men jag stack med bussen till stallet vid 2-tiden. Lindsey fick gå ett dressyrpass med mig i ridhuset. Det var ganska många som red där idag, samma tid som mig, men jag är väldigt nöjd med mig själv och Lindsey. Det gick riktigt bra, och svackan jag var tidigare i är borta nu. Så det är bara att kämpa på vidare som jag redan gör!
 
Jag känner mig sjukt taggad till att starta en liten dressyrtävling snart. Det kan gå skit, det spelar ingen roll. Det ska ju vara kul att tävla, och väldigt nyttigt för både Lindsey och mig att komma ut lite på en annan plats tillsammans. Eftersom Lindsey inte känner till stället då så måste hon lita på mig och då är jag tryggheten för henne. Jag tror att det kan vara en riktig bra träning, och kul dessutom!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Ska ni iväg och tävla nu? Gud vad roligt isf! Har läst eran blogg ganska länge nu och ni har verkligen utvecklats jätte mycket tsm! Hon är ju så himla fin! :)

Svar: Inget datum är bestämt än, men jag tänkte kolla runt lite efter en liten tävling!Åhh tack så jättemycket vad glad jag blir! :D
Bakfickeryttarna

2013-03-26 @ 19:28:38

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback