Tävlingssugen!!!

DATUM: 31 Mars, 2013 - 14:47
Åhh vad sugen jag är på att tävla nu!! Jag bara tränar och tränar, nu vill jag åka iväg och tävla också!
 
Men snart är det dax. Vecka 15 åker vi till Mantorp och då hoppar jag en LC och en LB. Veckan efter den så är det Div I och då hoppar jag en LB. Sedan vecka 18 är det tävling i Vingåker och jag har bara anmält mig till en LB, men får se om jag hoppar en LC innan..vi får se. För jag tycker alltid Lindsey går bäst i första klassen, och då skulle jag vilja hoppa LB. Och vi är inte riktigt redo för LA än. Det känns som ett så stort steg.
 
Men mer träning och rutin på LB-banorna så tror jag att vi kommer kunna starta LA efter råd från tränare och när vi känner oss redo. Och klarar det lite mer. Jag funderar på att debutera i sommar på Guldsporrarna, som förra året då jag debuterade LB med Lindsey.
 
Vi får se helt enkelt. Men jag vill verkligen tävla snart!!
 
Har ni någon tävling inplanerad eller så?
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida O

Har en tävling inplanerad den 14 april :) Ska bli skoj!

Den nya designen är superfin förresten :)

Kram!

Svar: Ja vad roligt! Tack så jättemycket!Kram :D
Bakfickeryttarna

2013-03-31 @ 15:10:50
URL: http://idaolssonbast.blogg.se

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback