Shy people notice everything but they don´t get noticed

DATUM: 23 November, 2013 - 19:52
Fina Lindsey <3
Idag så har jag verkligen haft en mysig dag! Var på stan med hela familjen och julhandlade lite smått. Vi åt lunch på stan och bara hade en trevlig förmiddag. Sedan åkte vi till stallet och jag red i ridhuset. Hade två bommar som jag travade och galopperade över. Jag red med ett rakt pett som egentligen är ett pelham. Det är ett gummipelham men jag andvände inte deltat. Hon gick sådär på det bettet, hon blev lite för dragig och tog inte stödet sådär jättebra eftersom att hon inte kan tugga på det, så var det lite stumt. Men det är bra med variation. Eftersom att ag inte hann rida klart innan det skulle bygga bana i ridhuset så gick jag ut i tältet och travade av och där jobbade hon på fint. Har en film jag slänga upp sen.
 
Nu måste jag nog plugga lite matte. Eftersom min kompis nyss skickade snap på att hon gjorde det, haha. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback