Sunday, which will always come

DATUM: 24 November, 2013 - 15:58
H E J !
Jag känner att jag varit lite frånvarande här men jag har helt enkelt inte haft så mycket tid över. Ska verkligen försöka att förbättra mig!
 
Nu känner man verkligen att kylan kommit. Usch så kallt det är nu. Stenhårt i marken, hårda vägar och minusgrader i luften. Det är ingen tumme upp för mig direkt men det ska äntligen bli så skönt att julen faktiskt snart är här! Bara 4 veckor kvar nu, så de ska vi alla kämpa oss igenom! Förra året så sa det bara pang så hade alla advent-veckorna gått och snön fallit på plats. Vi får hoppas att det går lika fort denna gång med!
 
Imorgon så tror jag det är Daniel-träning vilket betyder att Ellen rider. Vi tar oss till stallet vid fem-tiden då det börjar vid sju :)
 
Nu ska jag ta tag i lite plugg, /I

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback