sometimes you have to refresh the memory

DATUM: 28 Oktober, 2013 - 17:33
Hej!
Denna dag har gått fort samtidigt som den går hur långsamt som helst. Jag har inte gjort någonting vettigt, utan bara nördat serier och sedan varit i stallet. Jag gjorde dessutom det mesta i stallet men vi måste ändå åka tillbaka dit då vi har kvällsfodringen.
 
Det behöver verkligen hända någonting nu på lovet innan dagarna hinner rinna förbi. Så imorgon så ska jag åka till Västerås med daddy och Ellen. Det ska bli kul! Vi ska gå lite i affärer och så, jag behöver verkligen en vinterjacka samt är Ellen och jag inne på att köpa ett par vita benskydd eller liknande till Lins. Det är så fint, så jag hoppas att vi kan hitta hööks :)
 
Nu tänkte jag städa mitt rum och göra rent hos smådjuren..../I
 
Minnen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback