Planer för dagen

DATUM: 29 September, 2013 - 10:44
Ellen och mamma kom nyss hem då det varit och tränat. Jag har varit duktig hemma med att städat rummet och dammsugit nedervåningen. Om ca 40 minuter så ska vi till Norrköping och vidare till Hööks.
 
Jag red ju en uteritt på Lindsey igår. Åh vad hon tycker det är skoj. Stark och lite tittig men så är hon då det är höst. Så mysigt med alla olika färger och jag bara älskar naturen på hösten!
 
Ellen och jag är lite inne på marin/lila i höst. Det blir färgen för Lindsey i höst. Hahah nej men förra hösten köpte vi massor av saker i olivgrönt. Hon skulle passa superbra i mörk lila då hennes päls blir så mörk. Vi får försöka hitta något täcke eller schabrak i den färgen :)
 
Nu tänkte jag göra mig lite i ordning för Norpan, hörs ikväll /I
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback