En perfekt söndag

DATUM: 31 Augusti, 2014 - 20:06
Vackra L ♥
 
Dagen började med dressyrträning för Karin i Lerbo. Sunny kändes mycket bättre och finare idag än vad hon var igår. Det är ju det som är så himla bra när det är 2-dagars träning. Det som Sunny och jag har svårt med dykte upp på träningen vilket är bra när man då kan ha Karin till hjälp. Helgen har iallfall varit riktigt bra och den har gett mig massor! På terorin så kollade vi på lite filmsnuttar från träningen på oss allihop och sedan så fick vi sätta oss in i varandras "problem" vilket var väldigt lärorikt. Man är ju annars så himla fokuserad på sig själv, vad man än gör och reagerar i olika situationer. Därför var det riktigt kul att se och höra hur andra ser på saker och vad de har för lösningar. Jag tycker ändå att Sunny har varit en jätteduktig tjej!
 
Sedan så kom vi hem och tog det lugnt ett tag innan jag sedan åkte till stallet igen för att rida häst nr 2. Ellen är så genomförkyld och sjuk så hon fick gosa ner under filten medan jag red Linsan. Det var längesedan jag satt på hennes rygg men jag fick en såå härlig känsla. Red barbacka på henne och jobbade på stora utebanan i alla gångarter. Lindsey var mycket sammarbetsvillig och tyckte det var jättekul att jobba! Ellen gör ett sådant bra jobb på henne så det är inte sant. Det är inte många som kan rida L asså. Det är bara Ellen som kan! Det är en konst det & det är annars bara att fråga de som ridit henne i full galopp framåt, (saga????)  haha ;)
 
Men Lindsey trivdes jättebra med mig på ryggen idag. Kanske att hon saknar idisen?? Men anyway så kan en söndag såhär verkligen inte sluta bättre. Kram! /Ida
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Saga Ericsson

ahhahahha, jaaa!! springa kan hon ;)

2014-09-01 @ 21:25:50
URL: http://ericssonsaga.blogg.se

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback