Every day is a new day

DATUM: 21 Augusti, 2014 - 22:28
Förra sommaren
Hej allihop! Äntligen fredag imorgon och det ska bli så skönt! Veckan har gått fort samtidigt som den varit lite halv trög. Anyway så har det varit en nervös och spännande vecka och ska jag vara ärlig så är det skönt att det börjar gå mot sitt slut. Imorgon så har jag även skolfotografering i skolan vilket jag verkligen inte ser fram emot. År efter år så blir det bara värre lixom. Aldrig att jag skulle bli bra på sånna bilder....
 
Efter skolan så ska Sunny tömköras. Det är något som jag tror att hon inte är så van vid, men det är bra träning ändå! Förresten så red jag dressyr på Sunny idag. Hon var riktigt pigg och framåt så arbetade mycket på att hon skulle bli avslappand. Det hela resulterade till en jättefin och mjuk Sunny så passet avslutades på topp!
 
Jag tänkte faktiskt nu kolla klart på en film och sedan gå och lägga mig innan ögonen blir fyrkantiga. Har suttit vid datorn min enda sedan jag kom hem. För er som inte vet så har jag fått en mac dator från skolan. En alldeles ny modell som är ännu smalare, lättare och som har mycket bättre ljud än den Ellen har ;) Och lyx att jag nu också har photoshop! Kramis, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback