En lycklig Ida

DATUM: 18 December, 2014 - 20:50
<3
 
Veckan börjar närma sig mot sitt slut och imorgon får vi äntligen lov. Dagen idag kändes så otroligt onödig för att vi knappt gör något på lektionerna. Bara väntar ut dem lixom. Men imorgon så har jag bara en mattelektion, och sedan blir det lek och mingel? :)
 
Idag skrittade jag på Sunny cirka 10 min. Hon vilar ju fortfarande men man märker på henne att hon vill jobba och komma igång igen. Hon står hela tiden vid boxdörren med nyfiken min med hopp om att det ska hända något roligt. Så på lördag ska jag börja sätta igång henne igen vilket ska bli kul! En vecka utan att sitta på en hästrygg känns som en evighet haha.
 
Bara såhär helt random så känner jag mig lycklig. I denna stund, precis nu så känns det riktigt bra. Ska ta vara på känslan och leva ut.....snart lov hörrni /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback