Mitt 2014

DATUM: 30 December, 2014 - 22:08
 
Jag har slutat 9:an och blivit färdig med högstadiet vilket kändes som en stor befrielse. Supernöjd med mitt skolarbete och slutbetygen och det kunde absolut inte sluta på bättre sätt.
 
 
 
 
Har nog haft den bästa sommaren någonsin. Massor av sol, bad, träning, vänner, skratt och har även upplevt underbara stunder som blivit oförglömliga.
 
 
 
 
I juni kom Sunny in i mitt liv som en liten solstråle. Lyckligare människa fick man leta länge efter.
 
 
 
 
Jag känner redan att jag utvecklats inom ridningen och jag har ju bland annat varit ute för första gången och tävlat vilket varit jätteroligt.
 
 
Men det viktigaste av allt har jag haft det riktigt roligt och det är tack vare alla i min närhet som stöttat, hjälpt och funnits till hand. Hoppas innerligt att 2015 kommer att bli ett fantastiskt år men det kommer att bli svårt att försöka toppa 2014 ;) /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback