5 sanningar

DATUM: 25 Januari, 2014 - 11:38
• Jag är sjukt beroende av väder, jag blir arg när det är fult väder och mår sämre men om det är fint väder och solen skiner så är jag alltid glad och på superbra humör istället
 
• Jag trivs jättebra på Duveholmsgymnasiet och har jättefina vänner som gör varje dag rolig, vi skrattar verkligen varje dag. Vänner som jag kan lita på och som jag kan vara mig själv med. 
 
• Hela min familj ska åka till London i april, allt är bokat. Det blir Idas och min födelsedagspresent.
 
• Jag skulle vilja flytta till en gård i närheten av Katrineholm, gå kvar i samma skola men ha fler hästar och ha dem på gården. 
 
• Jag ska till Skyrup Country Club i sommar igen. Mitt sista år ska firas på bästa sätt med L <3
 
Hon var så fin här under sommaren, taggar som tusan för en bom!
Första ridpasset
Första hoppningen över dessa fina hinder
Träningsdag nummer 2 och Ida kom och fotade
Sista dagen och Lindsey och jag kom runt vår första 110 med 2 pet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback