Future

DATUM: 27 Januari, 2014 - 21:54
Hur just framtiden ser ut för mig har jag faktiskt ingen aning om. Men det kan man ju förstås inte veta.
Det känns både spännande men ändå lite halvt scary. Om bara 2 månader fyller lilla jag 16 år. Det känns fortfarande som man är 12-13, men tiden går så snabbt men samtidigt så otroligt trögt. Om 1 år så går jag i gymnasiet (hahah, som jag längtar!!) Och jag har säkert kommit ut på någon dressyrtävling. Det känns som jag säger det hela tiden men att det aldrig händer. Men jag hade tränat till program osv, sedan blev L skadad och då blev det inget. Men jag kommer garanterat att komma ut på någon liten tävling när det blir utomhus-säsong!
 
Imorgon är det tisdag, värsta och längsta dagen i skolan. Ännu jobbigare nu när jag åkt på en förkylning (igen). Det lyckas alltid bli jag som drabbas i familjen. Men jag hoppas att det kommer gå över snart, för hela min kropp känns så himla trött. Hela min energi läggs ner på annat, bara genom att hålla ögonen öppna. Så därför tänkte jag försöka att sova snart. /I

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback