I´m wearing the smile you gave me

DATUM: 23 Januari, 2014 - 18:39
Torsdag.
Provet avklarat och just nu känns det som att jag kan andas ut och ta det lite lugnt. Stannade kvar i skolan till halv 5 för att plugga med mina vänner, så jag känner mig duktig. Ska skriva klart min ansökan om ett rotarystipendium nu och sätta på fina favoritlåtar. 
 
När jag kom till stallet så möttes jag av fina Lindsey och Ida i ridhuset. Wow så duktiga och fina. Lindsey hade varit jätterolig att rida sa Ida och överlycklig över att få galoppera över bommar. Duktiga tjejer. Även en annan sak lättade från mitt hjärta, puuuhhh. Blev såååå GLAD!! <3 Kan bara säga att sommaren 2014 väntar! Kramis. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback