Sometimes I wonder what people say about me when I´m not around

DATUM: 26 Januari, 2014 - 18:20
Sweetheart <3
Kan säga att jag har haft en sjukt lugn och bra söndag. Slappat och andats mycket häst. Imorse släppte vi ut hästarna och sedan vid 2 var vi i stallet igen. Då vi hade planerat i fredags att Saga, Helena, Emma, Isabelle och jag skulle hoppa så byggde vi fram en bana, eller rättare sagt en linje med massa bommar och hinder i. Vi alla rullade på den och höjde om vartannat. Det slutade på 1.10 med räckena och Lindsey var riktigt pigg och fin tyckte jag. Jag fick proa hela tiden i linjen då hon bara ökade hela tiden. Kändes riktigt bra och det var hur kul som helst. Jag var ganska nära på att sitta på backen där ett tag efter en serie bockar. Film kommer senare.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback