Riktigt bra avslut på en bra dag!

DATUM: 29 Juli, 2014 - 21:58

Världens finaste Sunny 

Hej allihop. Just nu så är det bara jag hemma själv om dagarna & det blir riktigt långtråkigt när man inte har något att göra...men Saga lyste upp min dag genom lite glassätande på Djulö. Jag följde även med henne till 4H där hon jobbar & träffade lite barn & djur. 

Min kväll bestod senare av ett dressyrpass på Sunny i ridhuset. Det kändes sådär ibörjan då hon inte kändes helt framme. Sedan kom räddaren i nöden (Ellen) & hjälpte mig så att passet sedan slutade galant!! Ellen känner min ridning mer än någon annan så det är så kul att jag alltid har en syster till hjälp! <3 Så efter ridningen så svampade jag av Sunny, gav henne bemer, morötter, äpplen, smörjde in hennes hovar och masserade in linement (kylmedel) på bena. Kan lugnt säga att Sunny blev riktigt nöjd, haha! 

Imorgon så ska jag träna för Karin. Jag tror att hon kommer att sitta upp på Sunny då för att känna lite på henne. Kram! /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback