Träning

DATUM: 26 Juli, 2014 - 22:52
Frida, Douglas Lindelöw och Mathilda nere på AW
Som sagt har jag varit borta hela dagen med Lindsey hos Mathias Gustafsson och tränat. På morgonen red jag dressyr för Sanna Nilsson. Hon är en ryttare jag verkligen ser upp till så det var spännande och kul att rida för henne. Dock så tänker inte hon och Karin på samma sätt när det gäller ridning vilket gjorde att jag red på ett sätt som Lindsey tyvärr inte gillar och känner sig bekväm med. Första halvan av ridpasset gick riktigt bra men inte slutet. Det stämde inte riktigt och jag tar på mig mycket av problemet. Men det var kul att prova rida för någon annan men jag föredrar världens bästa Karin haha. Vi fick beröm av Sanna och det var jättekul, hon trodde verkligen att L med lite mer styrka kunde bli en riktigt fin dressyrponny.? Haha roligt att höra att hon tyckte Lindsey var fin i dressyren ju.
 
Efter en lång dag i solen och värmen så hoppade vi vid 8-tiden på kvällen. Lindsey var verkligen jättetrött på samma gång som hon tjurade och jag var irriterad, vi startade inte bra men avslutade på vår vanliga nivå. Duktig ponny som både var alldeles för trött av värmen och förmiddagspasset. Mathias hade riktigt bra övningar som vi jobbade mycket med och avslutade med en kort och liten bana där L strålade! Vi samarbetade återigen efter mycket men..
Nu ska vi sova gott och imorgon terräng! Godnatt! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback