Fantastiska Lindsey

DATUM: 24 Juni, 2014 - 22:20

Guldsporrarna 2013
Dagens två pass gick superbra! Jag är så nöjd över både L och min prestation. Imorse red vi ännu mer markarbete, bra och nyttiga övningar som jag ska fortsätta med hemma! Dock har vi det lite svårt med galoppombyten men bortsätt från det så var det riktigt bra! Jag vet vad jag behöver jobba på nu i markarbetet och har nu en plan.

I eftermiddags var det banhoppning och där var L så fin! Fick massa beröm över hur bra hon hoppade när vi hoppade fram. Banan på 14 hinder och 16 språng hoppade L väldigt fint och bra höjden låg på 80-105 cm. Vi fick fina språng och det jag mest behöver jobba på är arbetet mellan hindrena, hon blir lite lång och jag måste bli bättre på att kunna reglera henne och vi måste vara snabbare och kvickare. Vilket vi i markarbetet återigen måste slipa vidare på. För hoppningen är nemas problemas tyckte Stefan, han sa även att hon hade jättefina bakben! Kul att höra! 

Imorgon ska vi träna för Douglas Lindelöw, några som hade tränat för hon innan sa att han inte var så bra men vi får se imorgon. Natti! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback